Maaltijdboxen met persoonlijke service

Heb je altijd al willen weten wat er precies gebeurt als je ons belt, of een berichtje stuurt? Lees dan verder! Omdat wij klantgericht zijn en transparantie hoog in het vaandel hebben staan, willen wij graag laten zien hoe onze klantenservice in elkaar steekt.


Persoonlijk en klantgericht

Wij doen ons best om niet alleen klantgericht, maar ook heel persoonlijk te werk te gaan. Als je naar onze klantenservice belt nemen we snel op, en bovendien krijg je altijd een betrokken medewerker te spreken. In 90% van de gevallen is dat Bibia. Ze werkt al ruim 8 jaar bij de Krat, en is niet alleen heel klantgericht, maar ook altijd positief en vrolijk. En dat maakt onze klanten ook weer blij. Bibia komt uit Denemarken, en is voor de liefde naar Nederland verhuisd. Ze spreekt vloeiend Nederlands. Als Bibia een dagje vrij heeft krijg je een andere betrokken medewerker aan de telefoon die je graag te woord staat. Dit persoonlijke contact vinden wij heel belangrijk, daarom maken wij geen gebruik van een callcenter en zullen dat in de toekomst ook absoluut niet doen.


Vlotte klantenservice

Natuurlijk doen wij altijd ons best om elke maaltijdbox zorgvuldig in te pakken, maar het blijft mensenwerk. Het kan een keer voorkomen dat er een extra product in je Krat zit of dat er iets ontbreekt. In het eerste geval is dat natuurlijk een leuke verrassing, in het tweede geval lossen we dit graag voor je op. We compenseren dit bijvoorbeeld door de week erna iets extra’s in je maaltijdbox te stoppen, of als je dat liever hebt kunnen we ook financieel compenseren. Neem dus vooral contact met ons op, onze klantenservice neemt elke vraag of klacht serieus.


Een flexibele maaltijdbox

Klant zijn bij de Krat is heel flexibel. Via Mijn Krat op onze website kan je zelf alles rondom je Krat aanpassen. Je kunt bijvoorbeeld een keertje je maaltijdbox overslaan omdat je op vakantie bent, of zelfs je maaltijdbox op je vakantieadres laten bezorgen. Uiteraard kan je ons hier ook altijd over bellen of mailen, dan maken wij het in orde.


Altijd bereikbaar

Klantgericht zijn betekent voor ons dat we ook op bezorgavonden altijd bereikbaar zijn. Mocht er iets niet duidelijk zijn over de bezorging van je maaltijdbox, of heb je een vraag, kan je altijd bellen of mailen. De telefoondienst op bezorgavonden rouleren wij met het hele team. Hierdoor kan je bijvoorbeeld de directeur aan de lijn krijgen, of iemand van de inkoop. Iedereen kent het bedrijfsproces en kan goed helpen. De gesprekken met onze klanten zijn voor ons veelal erg prettig, omdat ze loyaal, meedenkend en vriendelijk zijn. Dit maakt het contact met onze klanten nog leuker.


Waardering voor onze klantenservice

Iets wat wij heel bijzonder vinden is dat wij regelmatig mailtjes krijgen met complimenten over onze klantenservice. Meestal nemen mensen pas contact op als ze een vraag of klacht hebben, dus het is voor ons erg speciaal dat klanten deze moeite nemen. Dat wij klantgericht zijn wordt opgemerkt, en dat voelt goed. De moeite die wij in onze klantenservice steken betaalt zich dubbel en dwars terug! Bovendien wordt elk complimentje met het hele team gedeeld, waardoor onze enorme passie voor ons werk nog meer groeit.


Reviews van klanten:

“een snel reagerende en vriendelijke klantenservice bij vragen of opmerkingen”

“Top en zeer vriendelijke en prettig persoonlijke service!”

“Al jaren tevreden klant. Fijn, gepassioneerd team wat erachter zit”

“Makkelijk en soepel in communicatie, foutjes lossen jullie snel en adequaat op. Wij zijn echt super tevreden!”



Kortom, bij de Krat en onze klantenservice staan drie dingen centraal: persoonlijk, klantgericht en positief.



Word ook klant!